בקשה למלגה ההמבורגרים 2013

PSA / ההמבורגרים כדי פרס 1,000 $ ב מלגות

שני ספורטאים בכירים ירכשו 500 $ מלגות ספרים

התאחדות הספורט פנסקולה (PSA) שמח להודיע ​​על שותפות חדשה עם מסעדות ההמבורגרים לתת חסות מסיבות ספורטאי Scholar PSA הבכיר ב -9 במאי, 2013. יותר מ -100,000 $ ב מלגות יוענקו לזוכי הספורט הכוללים.

בקשה למלגה ההמבורגרים 2013

המשתה השנתי שהציגה טיפול ספורט הלב הקדוש מזהה מעל 200 ספורטאים בכירים מבתי ספר Escambia וסנטה רוזה קאונטי מבוססת על הישגיהם האקדמיים שלהם בשילוב עם מיומנויות אתלטיות של התלמיד. זה נפוץ בכמה מן המועמדים להיות נאום של בית ספר או 5% העליונים של הכיתה שלהם.

ads

ההמבורגרים ואת PSA יוצרים חסות חדשה שבה הם יוכלו פרס זכר אחד ותלמיד-ספורטאים ממין נקבה אחת עם מלגה 500 $ לשמש לכיוון הוצאת ספרו של הסמסטר הראשון שלהם. בנוסף, הזכר הכוללת וחתן נקבה במשתה ינצח "ההמבורגרים למשך שנה."

החל ב -1 באפריל, ספורטאי תלמיד בכירים יכולים לבקר pensacolasports למלא את טופס בקשה למלגה. ועדת הבחירה מחפשת אנשים אשר ביצעו היטב בחדר הכיתה, השתתפו ספורט בנבחרת (ים), ו תרמו לקהילה שלהם באמצעות שעות התנדבות וחוגים ומועדונים. 26 אפריל הוא המועד האחרון להגיש בקשה למלגה.

"זהו ללא ספק האירוע הכי הטוב שאנחנו לנהל בכל שנה", אמר ריי פאלמר המנכ"ל של PSA. "לפגוש את האנשים הצעירים האלה ונשים ולשמוע את סיפוריהם של מה שהם השיגו עושה במשך לילה מדהים. עכשיו שיש התמיכה של ההמבורגרים של האירוע הזה ולהוסיף מלגה חדשה הוא יתרון גדול לילה כבר גדול. "

רוב המלגות פלוס 100K $ באים שותפים לאירוע אוניברסיטת מערב פלורידה סטייט קולג פנסקולה. מלגות אחרות וההכרה של לכלול את מלגה 2,500 $ אל הזכר בסך הכל Scholar הבכיר הנקבה מסופק על ידי קרן התאחדות הספורט פנסקולה, מלגת גארי מקאדמס אשר ממומנת על ידי אגודת פנסקולה רצה ופרס אדמירל Shugart, שניתנו מנהיג קהילה מצטיין התורם, מוענק על ידי ללבוש-TV 3 של דן Shugart לכבוד אביו.

בקשה למלגה ההמבורגרים 2013

"אנחנו כל כך שמחים להשתתף באירוע של השנה על ידי מתן שתי מלגות מיוחדות יוענק באותו הלילה," אמר לי קרטלדג', מנהל התפעול של ההמבורגרים. "נתינה למען הקהילות שאנו קוראים לו בית מאז ומתמיד מוקד ההמבורגרים ואנחנו גאים לחגוג את הישגי הספורטאים הצעירים האלה מדהימים."

לקבלת מידע נוסף על אירועי Scholar הבכירים או אירועי פנסקולה ספורט אגודים אחרים, בקר pensacolasports או להתקשר 434-2800.

אודות אגודת ספורט פנסקולה (PSA) - ה- PSA הוא אחת האגודות / עמלות מענפי הספורט העתיקים ביותר בארצות הברית, החל היום 1954. ה- PSA מנהלת או אסיסטים באירועים רבים בשנה ברחבי Escambia, סנטה רוזה, ואזורי המחוז אוקאלוסה. אירועים לרבות בית ספר תיכון סדרה-כל הכוכב, כדורגל דגל, 5K-15K פועל, מרתונים, טריאתלונים, מירוצי אופניים, אליפויות מכללות, שנים וחלוקת פרסים ואירועי מלגות עד כמה שם. ה- PSA מוקדש לבניית קהילה טובה יותר דרך ספורט.

אודות קרן התאחדות הספורט פנסקולה - קרן התאחדות הספורט פנסקולה מספקת תמיכה כספית אשר תעורר, לעודד ולטפח את הנוער של הצפון-מערב פלורידה באמצעות ספורט פעילויות קשור. נכון להיום, קרן PSA סיפקה מעל 390,000 $ במענקים מ -40 תוכניות באזור וארגונים כולל ליר הצלב האדום האמריקני לשחות, ספיישל אולימפיקס, מלגת ספורטאי Scholar בכיר, איגוד הטניס ג'וניור פנסקולה, ראשית טי של מערב פלורידה, רבתי פנסקולה Aquatic מועדון, ואת איגוד הגולף ג'וניור רבתי פנסקולה.

פוסטים קשורים

  • למה תוכניות ישנות אל הפעילו על הגירסות מודרניות של Windows (ו איך אתה יכול להפעיל אותם בכל מקרה) על ידי כריס הופמן ב -24 בספטמבר, 2013 Windows מכיל על תאימות לאחור, המאפשר לאנשים ...

  • פונקציונלי Javascript בדפדפן שלך כבוי. אנא הפעל אותו, כך שאתה יכול לחוות את מלוא היכולות של אתר זה. לעצב יצירתיות קריירה מזהירה האם העסק שלנו ...

  • פיצוח מסת App החדש הנפוץ המאמר האישי App המשותף הוא הגביע הקדוש של יישום המכללה שלך, אבל עבור רבים, הנושא המושלם הוא יעד חמקמק. לאלו מכם שלא ...

  • כמו נתונים? אם כן, ספרינט עשוי להיות המוביל בשבילך עמוד 1 מתוך 2: בעוד ספקים אחרים להתפלפל על תוכניות נתונים - ללא הגבלה, מוגבלות, חנק, לא-חנק - ספרינט מציעה לחלק את רוב ...

  • מונחים הקשורים Direct X היא קבוצה של ממשקי API (ממשקי תכנית יישום) שפותחה על ידי מיקרוסופט. הוא מספק למפתחי תוכנה עם משאבים לכתוב יישומים מבוססי Windows הניגשים ...