מה הטלפון הטוב ביותר יוצא בשנת 2012

טלפונים חדשים ATT Coming Out

סוני סמארטפון Xperia C5 Ultra הוא עכשיו למכירה עבור 329.99 $

ב אמזון. סקירת אמזון: זהו טלפון יפה. הטלפון הזה

תקבל LTE 4G בצפון אמריקה אלא רק על AT&רשת T

של AT&T BlackBerry priv כיום על מכירה של 249.99 $ על-חוזה או 24.67 $ לחודש (מחיר קמעוני מלא: 739.99 $).

מה הטלפון הטוב ביותר יוצא בשנת 2012

Apple iPhone 6s - ניו AT&מספרי T 2015

ה iPhone 6s הוא טלפון טוב המצלמה הקדמית היא מדהימה וכך גם כל דבר אחר! שאר הטלפון הוא נהדר למרות! במיוחד את חיי הסוללה! הטלפון הזה הוא מאוד ידידותי למשתמש.

ads

Samsung Galaxy S6 קצה + - ניו AT&מספרי T 2015

הערה 5 Samsung Galaxy - ניו AT&מספרי T 2015

עט S השתפר מאוד. כתיבה כאשר המסך נעול מהווה שיפור מעשי מאוד. את הנעילה הוסיפה הקפיץ של העט היא נחמדת. תזכיר הפעולה הרבה יותר נוח עם היכולת להוסיף כמה קיצורי דרך על פי בחירתך. שנית, העיצוב החיצוני השתפר מאוד. אני אוהב את הקצוות בצד מעוקלים מעט. כמו כן, את משטח הזכוכית מוסיף ברק נחמד המכשיר.

הרצון HTC 626 - ניו AT&מספרי T 2015

טלפון גדול במחיר קל מדי להשתמש פעולה ביד אחת לבהירות שיחה טובה לא גדולים מדי או כבד חיי סוללה בסדר כן לקבל אחד

Samsung Galaxy S6 Active

טלפון גדול כי הוא טוב יותר מאשר מקורי כמעט בכל דרך אחת. אני אוהב את הדירוג המפרט mil ואת ייעודו IP68 הוא חובה עבורנו אנשים הפועלים או לעבוד בחיק הטבע בכל מזג האוויר.

LG Escape 2 - ניו AT&מספרי T 2015

הסוגיות היחידות שיש לי עם הטלפון הזה: 1. כמות האחסון הפנימי אינה מספיק. הטלפון כולל רק 8 GB של אחסון פנימי, וכ 4-5 GB הם כבר בשימוש מ שונה. קבצים שהיו בטלפון.

מיקרוסופט Lumia 640 XL - ניו AT&מספרי T 2015

סטיילינג הוא נהדר על 640XL. אני חושב 5.7 "המסך הוא על הגדולים ואולי יכולתי להתמודד, אבל אני עדיין יכול לעבוד כל הפונקציות למעט המצלמה ביד אחת; ואני חושב שיש לי ידות אדם ממוצעות למדי.

קצה Samsung Galaxy S6 - ניו AT&מספרי T 2015

מה הטלפון הטוב ביותר יוצא בשנת 2012

תכונות הקצה הן תוספת נהדרת הטלפון הסלולרי וסבירות תהיה תכונה שכל הטלפונים הסלולריים יוסיפו בעתיד. מגעי הקצה נהדרים כתכונת סוג החיוג מהיר / מהירות טקסט.

HTC One M9 - ניו AT&מספרי T 2015

שדרוג מתוך M7 HTC אחת וזו בחירה נהדרת. ההצטברות והעיצוב נהדרים באופנת HTC סטנדרטית. התוכנה היא אינטואיטיבית, אטרקטיבי ומהיר עד כדי גיחוך. חיי הסוללה הם נהדרים. מצלמה יכולה לייצר כמה יריות נהדרות, אבל סובלת קצת באור נמוך. רמקולים הם הטובים ביותר על כל טלפון. מאוד שמח עם הרכישה שלי.

G4 LG - ניו AT&מספרי T 2015

ה- LG G4 יש באותו מסך בגודל כמו 6 פלוס, אבל הטלפון לא מעט קטן יותר והוא הרבה יותר כיס יד ידידותית בגודל. המסך הוא יפה. המצלמה היא טובה כמו או טובה יותר מאשר מצלמת iPhone, הרמקולים האחוריים שווים לרמקול על iPhone, ואת התוכנה שמספקת גוגל ו- LG הוא באמת טוב.

LG G Flex 2 - ניו AT&מספרי T 2015

ה- LG G Flex 2 לא קיבל את תשומת הלב הראויה. זה נוח להחזיק ו ארוז עם תכונות. חיי הסוללה הם הגונים בהשוואה למכשירים אחרים דגל השנה. הייתי מודאג כאשר אני ראשון לרכוש הטלפון הזה בגלל ששמע על התחממות יתר בעיות עם מעבד Snapdragon 810 אבל הטלפון לא לחמם יותר מאשר כל טלפון אחר השתמשתי.

פוסטים קשורים

  • הנה מה מצביע ניו המפשייר האם רוב מפחד ניו המפשייר, קפואים של והרמונט, תאומים סיאמיים תעשייתיים, מוטל החובה להקצות העצמית מהאירוח העיקרי הראשון במדינה. המדינה...

  • מה הטלפון הסלולרי היפוך הטוב שירות Directory? 10 טיפים חיפוש מספר מדויק טלפון ו Side-by-Side השוואת טלפון סלולרי מדריכים באינטרנט חפש מדורג ראשון פורסם. העבר חדשות ...

  • איך אני יכול לפתוח את הטלפון הסלולרי ורייזון, כך שהוא יכול לשמש עם ספקים אחרים? האם כל אחד יודע איך אני יכול לפתוח את הטלפון הסלולרי ורייזון, כך שהוא יכול לשמש עם ספקים אחרים? ידידים עם T-Mobile ...

  • 5 עורכי וידאו הטובים ביותר עבור החדש ביותר אנדרואיד חכמים בימים אלה מגיעים עם היכולת להקליט וידאו ב -1080 p, כלומר רבים מאיתנו מסתובבים עם מצלמות וידאו די הגונים ב שלנו ...

  • כמו נתונים? אם כן, ספרינט עשוי להיות המוביל בשבילך עמוד 1 מתוך 2: בעוד ספקים אחרים להתפלפל על תוכניות נתונים - ללא הגבלה, מוגבלות, חנק, לא-חנק - ספרינט מציעה לחלק את רוב ...