מהו הטלפון הנייד הטוב ביותר 2012

פרסי נייד uSwitch 2012

הפרסים הניידים uSwitch ב -2012 התקיימו במלון סירקוס בקובנט גרדן בלונדון ב 14 לנובמבר, והוכיחו ערב בלתי נשכח חוגג את הטוב ביותר של התעשייה הניידת.

והזוכים הם

רשת Best

היצרן הטוב ביותר

קמעונאי הרחוב הראשי הטוב ביותר

גלריית Carphone

מהו הטלפון הנייד הטוב ביותר 2012

קמעונאי המקוון הטוב ביותר

רוב קל לשימוש

העיצוב הטוב ביותר

השימוש הטוב ביותר של אנדרואיד

רשת מהירה StreetStats 3G

Best Value התשלום החודשי עבור כסף

טסקו נייד

ערך PAYG הטוב ביותר לכסף

טסקו נייד

תמיכת הלקוחות ביותר

טסקו נייד

ads

כיסוי רשת Best

טסקו נייד

הטוב ביותר עבור נדידה

Best יתרונות ללקוח

טסקו נייד

אודות הפרסים

פרסי נייד uSwitch 2012 נשא הערב לענג לרגש בחגיגה של מיטב התעשייה הניידת. וקירוב יצרנים, רשתות ושמות מפרסומי התקשורת המובילים בבריטניה למסיבה של השנה.

פרסי נייד uSwitch 2012 התקיים במלון סירקוס האגדי של לונדון, מקום אשר סיפקה ערב של אסקפיזם לעולם שבו קוקטיילים לזרום ואקרובטים לעוף באוויר.

ממוקם בקובנט גרדן בלונדון, המקום המסוגנן סוריאליסטי ספק תפאורה דרמטית עבור אירוע uSwitch הנייד הפרסים המרגשים ביותר עד כה.

מוקדש חוגג את הטוב ביותר של שוק הטלפונים הנייד, שמינו שענו אומת סקר הפרסים הנייד שלנו גייסו את עזרתו של כמה משמות העליונים של התעשייה כדי ליצור לוח נייד הפרסים לשפוט שלנו.

חבר השופטים שנבחרו על ידי ארנסט Doku, מומחה לטכנולוגיה ב uSwitch

קרלי עמוד

קרלי עמוד הוא העורך החדש של Inquirer אתר טק העליון. בתפקיד זה היא דעת בקביעות כל הטלפונים העליון, טאבלטים וגאדג'טים אחרים מחברות מובילות ביניהן אפל, סמסונג, HTC, נוקיה וסוני. לפני כן עבדתי במשך SoMobile שם היא בנתה את המוניטין שלה כעיתונאית המובילים טלפון סלולרית, והיא גם dabbled בענף עיתונות מוסיקה.

רוב קר הוא והעורך של אתר השוואת Omio ועיתונאי עם יותר מ 12 שנתי ניסיון של חדשות, סקירות וכוללים כתיבה לכותרות כגון WIRED, PC Magazine, The Register, The Inquirer, Pocket-מוך, סקירת התעשייה ניידת, לדעת מובייל שואו גאדג'ט שלך. עולם הטלפון הנייד הוא תשוקת כוחו האמיתית שלו, לאחר בבעלות מכשיר כבר ב -1994, שם הוא ראה אותם לגדול מ פשוט להיות פשוט כולים עסקיים, כדי הכרח בחיי היומיום של כולם.

מהו הטלפון הנייד הטוב ביותר 2012

יונתן לגט

יונתן ראש צוות חדשות מספרי uSwitch Mobile שלנו. עם יותר מ 5 שנות ניסיון במגזר הטכנולוגיה, יונתן עבד על כמה מן הסיפורים הגדולים בתעשיית ראתה. כאשר לא שקוע כל הדברים techy מטעם על uSwitch, יונתן תורמת גם תוספי Guardian, G2 ו המדריך וכן מגזין MixMag.

ג'ו Minihane

ג'ו Minihane הוא עיתונאי גאדג'ט וטכנולוגיה עצמאי. יש לו תשוקה עבור טק קצה דימום החדש עבד תנ"ך הגאדג'ט Stuff ו- T3, כמו גם תקופה שמשגיחה סקירות עבור אתר טק בבריטניה.

ריצ'רד Trenholm

ריצ'רד Trenholm הוא עורך חדשות ב- CNET, אשר נקרא על ידי 120 מיליון אנשים ברחבי העולם. שוק הטלפון הנייד הפך באופן דרמטי ב 5 שנותיו כותב על כל מיני טכנולוגיית הצרכן עבור CNET, שבמהלכן הוא נעלם המחפשת גאדג'ט חדש במקומות גם במחוזות רחוקים כמו לאס וגאס, טוקיו, בהרי מרוקו.

דן סימונס

דן סימונס הוא עיתונאי במשרה מלאה, ועורך מדי פעם של תוכנית טלוויזיה הטכנולוגיה הדגל BBCs, לחץ. specialism והתשוקה שלו היא התעשייה הניידת שהוא כיסה למופע מאז 2004. הוא מציע ניתוח קבוע לרדיו BBC, תקשורת עצמאית, ובכנסים בתעשייה.

הטל הצטרף uSwitch ישר מהאוניברסיטה מונע על ידי התשוקה שלו באינטרנט ומתמחה הדיווח החדשותי מרפים, תגובה במוסכמות על ההתפתחויות הטלפון הנייד העדכני ביותר. כאשר לא כותב על טק, הטל ניתן למצוא בדרך כלל עושה צילום ושמירת הגלקסיה Mass Effect.

ליילה מאכי

ליילה מאכי הוא הזוכה בפרס עיתונאי עצמאי, מגיש ומפיק, מקוד על מגמות הטכנולוגיה העדכנית ביותר, גאדג'טים ויישומים. הסרטונים שלה הופיעו על TelecomTV, T3, פורבס, ו- CBS News שם היא מכסה את היישומים, גאדג'טים ומגמות הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

ג'ונתן מוריס

שיהונתן שוהה חי ונושם טכנולוגיה מאז 1990, מ מתחיל למכור טלפונים ניידים לכתיבה על אותם פרסומי מסחר לצרכן כולל חדשות ניידות, מה Mobile (שם הוא היה עורך במשך חמש שנים), לדעת הניידת שלך, דברים שונים בעיתונות הארצית . זה נתן לו נקודת מבט של שני הצדדים של השוק, אשר הוכיח יקר לעבודת הייעוץ שלו עבור יצרניות מובילות כולל סמסונג וגוגל. יונתן ממשיך לעבוד עם טלפונים ניידים עבור גיימר כיס וגם הוא עובד באתר מכ"ם טלוויזיה חכמה שהושק לאחרונה, מכסה טלוויזיות מחוברות, ממירים, משחקים ו 'המסך השני של אפליקציות לסמארטפונים וטאבלטים.

פוסטים קשורים

  • 3 העדכון האחרון אתרי היכרויות ניידות הטובים ביותר 11 בנובמבר, 2015 התאמה נכונה בסמוך לחלקו העליון של הרשימה מבחינת באתרי ההיכרויות הניידים הטובים ביותר בשל היישום הסלולרי המסוגל ביותר שלה ב ...

  • איך אני יכול לפתוח את הטלפון הסלולרי ורייזון, כך שהוא יכול לשמש עם ספקים אחרים? האם כל אחד יודע איך אני יכול לפתוח את הטלפון הסלולרי ורייזון, כך שהוא יכול לשמש עם ספקים אחרים? ידידים עם T-Mobile ...

  • הנה מה מצביע ניו המפשייר האם רוב מפחד ניו המפשייר, קפואים של והרמונט, תאומים סיאמיים תעשייתיים, מוטל החובה להקצות העצמית מהאירוח העיקרי הראשון במדינה. המדינה...

  • כמו נתונים? אם כן, ספרינט עשוי להיות המוביל בשבילך עמוד 1 מתוך 2: בעוד ספקים אחרים להתפלפל על תוכניות נתונים - ללא הגבלה, מוגבלות, חנק, לא-חנק - ספרינט מציעה לחלק את רוב ...

  • Best Apps ניהול פרויקטי iPad לניהול פרויקטים על ניהול פרויקט Go חיוני הוא עבור צוותות קטנים וחברות גדולות. זהו אחד הגורמים החיוניים ביותר להחליט ...