מהו הטלפון ספרינט המיטב עכשיו 2013

כמו נתונים? אם כן, ספרינט עשוי להיות מוביל בשבילך

עמוד 1 מתוך 2:

בעוד ספקים אחרים להתפלפל על תוכניות נתונים - ללא הגבלה, מוגבלות, חנק, לא-חנק - ספרינט מציעה כמה הקל ביותר להבין תוכניות זמינות. ובעוד אנחנו לא שקטים על האכזבה שלנו עם הקצב של החברה פורסת רשתות 4G LTE שלה. העובדה היא על פי רוב, רשתות של ספרינט המון מהר.

מהו הטלפון ספרינט המיטב עכשיו 2013

עם זה בחשבון, אם אתה מנוי ספרינט הנוכחי או שאתה נמאס התוכנית הנוכחית שלך רוצה לעשות את הקפיצה, אז אתה תרצה לבדוק את הטלפונים ספרינט המחיר הטוב ביותר הזמין כיום.

ads

1. iPhone 5S

למרות שזה לא הטלפון הגרוע ביותר שאתה יכול לקבל, זה לא בדיוק את הטלפון הכי טוב או. עם זאת, ה- iPhone 5S הוא עדיין טלפון ממש טוב וספרינט יהיה טיפש כדי לא לכלול את השנאה זה או אהבה-זה Apple iPhone בהנפקה שלה.

העובדה היא 5S מהווה שיפור על iPhone 5 מבחינת מהירות, תכונות המצלמה, הכללת בקורא טביעות אצבעות ופשוט בכל רחבי איכות.

אם אתה בשוק לשדרג iPhone הישן שלך, 5S 4G LTE iPhone על ספרינט היא חובה, במיוחד במחיר התחלתי של 99.99 $ על חוזה לשנתיים.

ה- MOTO X הוא בהחלט טלפון שבוצע עבור העם, על ידי הודות לאנשי התכנית האישית Maker Moto של מוטורולה. בעוד במקור רק ב- AT&T, זה נראה כמו המכונית היא בדרכה ספרינט במוקדם ולא במאוחר.

המצלמה היא לא סופרת את incher 5 היא רק מסך 720p, אך הסוללה בהחלט יכולה להחזיק מעמד לאורך כל היום. על ידי בחירה של תכונות ולא מפרט הארדקור, דיבורית Google עכשיו פקודות קוליות, מערכת התראה חכמה וגישה המצלמה בהינף מפרק כמה ראוי להזכיר כי באמת להדגיש את היכולות של הטלפון.

זה לא מכשיר מושלם אבל זה בהחלט שווה בדיקה על ספרינט שכן הוא באמת מרגיש כמו טלפון "של כלאדם" - בתוספת, ספרינט פשוט דפק את המחיר כלפי מטה.

3. Nexus 5

אם כי לא לגמרי החוצה עדיין, נקסוס 5 הוא בטוח יהיה להיט על ספרינט, במיוחד לאור העובדה שהיא alreadysold בחוץ Google Play Store.

מהו הטלפון ספרינט המיטב עכשיו 2013

בנוסף מחירו הנמוך עד כדי גיחוך, רבים הם מזילים ריר על מכשיר 4.4 KitKat אנדרואיד החדש מפרט מעוגל היטב; הצבעים הם בהירים על בזכות מסך LCD IPS 4.95 אינץ 'שלה אל שבב ה- Snapdragon 800 ושילוב של Google Now הוא תכונה רצויה.

המצלמה, אופצית 8MP על Nexus 5, הוא מהלך קדימה שוב בהשוואת Nexus 4, עם תמונות חדות, עיבוד מהיר יותר וכן מכלול רחב יותר של אפשרויות שיעזרו לך לשפר את התמונות שלך.

היו לנו רק כמה דקות כדי לבדוק, אבל את תמונות אור הנמוכות נראות מרשימות מספיק, והסרטון היה להשתחרר בהשוואה לזו על Nexus 4.

4. HTC One

כפי שאמרנו פעם אחר פעם, זהו אוורט טלפון HTC הטובות ביותר. אבל נלך אחד יותר טוב מזה: זהו הטלפון הטוב ביותר על נקודת השוק. S4 גלקסי סמסונג הוא לא רחוק מאחור בכלל כפי שהוא הרבה יותר זול מאשר האחת HTC, אבל עבור רמה עצומה של פונקציונליות, חדשנות רק השפעה הכוללת יש לו ביד, אנחנו לא יכולים לעזור אבל להמליץ ​​על אחת HTC לכל מי שמחפש לקנות סמארטפון חדש.

זה חייב מסך HD מלא דחוסים בתוך 4.7-אינץ ', אשר מביא 468ppi - הרבה מעל מה הנדרש לעין להבחין, אבל זה בהחלט להביא חדות מפוארת ברחבי השימוש בטלפון.

נוסף על כך יש משולבת CPU ו- RAM כי הוא משופר בקושי, יותר מ-מספיק 32GB של אחסון היוקרה Bluetooth, Wi-Fi ו 3G / 4G LTE קשרים, והכול מצופה גרסה לדמיין מחדש לחלוטין של Sense HTC. מה יש לא לאהוב?

מהו הטלפון ספרינט המיטב עכשיו 2013

חדשות קשורות

פוסטים קשורים

  • הטלפונים הטובים ביותר ATT לשנת 2015 כבר הייתה שנה מצוינת עבור משחרר הטלפון, עם כל המכשירים הגדולים ביותר עושים את דרכם ATT. עם רשת LTE חזקה ומגוון של טלפון חכם ...

  • uSwitch uSwitch טלפונים ניידים הוא אתר השוואת טלפון סלולרי מס '1 בבריטניה. אנו משווים מאה אלף לשלם חוזים חכמים חודשים עסקות ה- SIM בלבד לסרוק את כולו של ...

  • App סקירה: CloudMagic, אחד דואר אלקטרוני הטוב ביותר Apps שם בחוץ Raveesh Bhalla ה -24 Nov, 2013 יש לי וידוי: עדיין יש לי חשבון יאהו מייל. אתה יודע איך זה הולך, אתה צעיר ...

  • 8 Phablets הכי טוב שאתה יכול לקנות ב -2016 קפוץ אל: מה פאבלט הטוב ביותר בשוק ב -2016? ישנם הרבה מודלים נהדרים לבחירה עכשיו, שלכל אחד מהם יש מפתח משלהם ...

  • עבודת מחקר נייר courseworks המלצות דיסרטציה המונח נייר מקרה הייתי מוכן לוותר על עבודת הדוקטורט שלי, אבל אז אייב נמצא אתר האינטרנט שלך. זהו הפתרון הטוב ביותר ...