כאשר הם יישומי CUNY עקב 2014

תהליך הגשת הבקשה

תהליך ההרשמה ב CUNY ספר למשפטים מתחיל -1 באוקטובר כאשר יישומים מתקבלים ראשון. חברי הוועדה לבחינת קבלה הושלמו קבצי יישום ולאחר מכן להצביע על החלטה. ראיונות אינם חלק מתהליך הקבלה, למרות למבקש עשוי להתבקש על ידי ועדת הקבלה לספק מידע נוסף כדי לעזור עם הביקורת שלה. מבקש דורש לראיונות אישיים לא יהיה הודה או כמובן מאליו.

כאשר הם יישומי CUNY עקב 2014

לקבלת CUNY בית הספר למשפטים, התואר ראשון נדרש ממוסד, שהוסמך על ידי סוכנות accrediting מוכרת על ידי משרד החינוך.

ads

יישומים נשללים אינם ניתנים לערעור.

טופס הבקשה, הצהרה אישית וחומרים אחרים שהוגשו בתמיכה הבקשה יש להגיש באופן אלקטרוני באמצעות LSAC במועד היישום.

לא חלק מהבקשה יוחזר מכל סיבה שהיא.

דמי רישום

אגרת בקשה של 60 $ (ארה"ב) משולמת באופן אלקטרוני (רק) דרך LSAC נדרשה של כל פונה. עמלה זו לא תוחזר ולא יהיה לזכותך כל החיובים בית הספר למשפטים או אוניברסיטה אחרת.

יש לציין כי שכר הלימוד ודמי ניתנים לשינוי על ידי חבר הנאמנים של אוניברסיטת ניו יורק.

הצהרה אישית

ועדת הקבלה מבקשת להעריך מיומנויות הכתיבה של מבקש, מחויב לעקרונות של בית הספר למשפטים ומעורב חוגים או שירות הקשורים באמצעות הערכה של ההצהרה האישית הנדרשת.

נא להפנות את השאלות הבאות בהקשר של שמירה על הפרטים האישיים שלכם. אין דרישת אורך מינימום או מקסימום.

  1. הסיבות שלך לרצות להיות עורך דין;
  2. הסיבות שלך לרצות להשתתף CUNY, בית ספר למשפטי אינטרס ציבורי;
  3. נקודות החוזק שלך;
  4. כל מכשולים כלכליים, חברתיים, או אחרים שיש לך להתגבר במהלך החינוך או החיים שלך;
  5. אם עבדת תוך במכללה או בוגר בית ספר, אתה צריך לדון את ההשפעה של שעבודה על הניסיון האקדמי שלך.

מכתבי המלצה

שני מכתבי המלצה נדרשים כדי להשלים בקשת הודאה. אנו מבקשים מכתבים מאנשים שיודעים את העבודה שלך ואת היכולות לעומק ופרטים יוצאים דופן, שמוכנים לקחת את הזמן הדרוש כדי לספק לנו הבנה עמוקה יותר של פעילויות, עבודה או אירועים הממחישה את הכח באחד או יותר תחומי עניין מיוחד ועדת הקבלה שלנו.

האופי המיוחד של התכנית של בית הספר למשפטים, ואת הקריטריונים מנוצלים בתהליך הקבלה, אינם אלה טיפוסיים. אם יש שני אנשים שיכולים לספק תובנה מיוחדת לתוך החוויה, הכשרון או היכולת שלך, במיוחד ביחס הקריטריונים עליהם אנו מבססים את הקבלה, אתה צריך לשאול אותם להגיש מכתבים. לדוגמה, מכתבים מפרופסור מי לימד אותך, או מהממונה על עבודה או בכל פעילות התנדבותית, או מקהילה או המנהיג הרוחני שאיתם אתה עובד, יכול להיות מועיל במיוחד. מכתבי מחברים של המשפחה אשר רק יודעים שאתה חברתי אינם מועילים. מכתבים מקרובי משפחה אינן מקובלות.

מכתבי ההמלצה הם חלק חשוב של תהליך הבדיקה של ועדת הקבלה. כל המועמדים נדרשים להיות בעלי שני מכתבי ההמלצה שהוגשה מטעם בקשתי להתקבל. אם אתה כרגע רשום בעת לימודים לתואר ראשון או לתואר הראשון שלך הוענק בספטמבר 2014 או מאוחר יותר, באחד המכתבים הדרושים שלך חייב להיכתב על ידי הפרוף אחד הקורסים לתואר הראשונים עבורו שקבל זכות אקדמית. (זהו מכתב "אקדמי".) כל האותיות חייבות להיות אחרונות, חתם, מיושנות ועל בנייר מכתבים רשמי. אלה שני מכתבים נדרשים יש להגיש באמצעות מכתב LSAC של שירות המלצות.

כאשר הם יישומי CUNY עקב 2014

אם הגשת בעבר כדי CUNY בית הספר למשפטים, אנו ממליצים לספק לנו שני מכתבים חדשים המלצה להגיש בשמך. אם ספקת מכתב אקדמי של המלצת הבקשה הקודמת שלך (מיום תוך חמש שנים מיום הבקשה הנוכחית), שנכבד את המכתב כפי אחד משני אותיות נדרשות.

אנו מברכים אותיות משלימות המלצה בוגרת חוק CUNY ואחרים שיש להם קשר מיוחד לתכנית שלנו. כל אות צריכה להיות על נייר מכתבים, מיום במהלך השנה האחרונה ויש לי את חתימתו המקורית של הממליץ.

בקשה חוזרת

אנשים שהחילו בעבר להתקבל לבית הספר למשפטים שמעוניינים להגיש שוב נחשבים מחדש מועמדים.

Re-מועמדים חייבים לעקוב אחרי כל ההליכים ולעמוד בכל המועדים שנקבעו למועמדים לראשונה. בקשות קודמות לא ניתן "מחדש." יישום אלקטרוני 2016 להחזרה 60 $ דמי רישום (ארה"ב) יש להגיש באמצעות LSAC. בנוסף, מחדש יישומים מחייבים מנוי CAS שוטף, גם אם אתה לא לכבוש מחדש ההכנה לבחינות או מאז היישום האחרון שלך.

Checklist דרישות יישום

מועמדים לקבלה בשנה הראשונה להגיש את הדברים הבאים, בהתאם למדיניות שלנו, כדי להשלים קובץ יישום לבדיקה על ידי ועדת הקבלה:

  • יישום הושלם 2016 (להגיש אלקטרונית דרך LSAC)
  • אגרת בקשה להחזרה 60 $ (ארה"ב);
  • הצהרה אישית;
  • מנוי LSDAS פעיל ומלא, כולל ציון הכנה לבחינות אחרון;
  • שני מכתבי המלצה
  • אם ענית "כן" לאחת משאלות התווים וכושר בטופס הבקשה, עליך לצרף תוספת עם הסבר מלא, כולל מועדים רלוונטיים.

עבר מועמדים מחדש מועמדי readmission עשוי להיות צורכים שונים או נוספים. כל המועמדים מתבקשים לקרוא בעיון ובצעו את ההוראות הבאות לפני השלמת הגשת בקשה. אנא צור קשר עם משרד הקבלה אם יש לך שאלות או שאתה לא מבין כל חלק של הוראות אלה.

מועדי מבקש

השנה ראשונה הזנת מועד הגשת מועמדות סטודנטים

  • סתיו 2016 - החל עד 15 ביוני, 2016
  • הודאת האביב אינה מוצעת לסטודנטי הזנת השנה הראשונה.

לְהַעֲבִיר & ביקור מועדי Application

  • האביב 2016 - ליישם ב -1 בדצמבר 2015
  • סתיו 2016 - ליישם עד ליום 1 ביולי 2016

פוסטים קשורים

  • "המסקנה סם וולטון לא מצא חן בעיני כל טכנולוגיה. הפטריארך האגדי של וול מארט היה ידוע על חוסר ההתרגשות על 'מחשבים, "כפי שכינה החברה של ה- IT ...

  • הפעל את יישומי Creative Cloud איפה הם האפליקציות שלי? כשאתה להוריד ולהתקין יישומי Creative Cloud, הם מותקנים באותו המקום שבו היישומים מותקנים בדרך כלל, כגון ...

  • עוזר לך לבחור את הטלפון הנייד הטוב ביותר מאז 2008 עמוד 2 מתוך 11: 9. HTC One M9 טלפון גדול עם מערכת הפעלה לבנות באיכות פנומנלי: אנדרואיד 5.1 | גודל מסך: 5 אינץ '| רזולוציה: 1920x1080 | ...

  • שישן הנייד הטוב ביותר שקית אם אתה רוצה כמה תמונות טובות ברצינות Apple iPhone 5S האפל עשו לא באמת מקבל את זכות המצלמה ב- iPhone עד 4s, אבל מאז הוא הלך מחיל אל ...

  • אלא אם כן אתה אפל, להפסיק לשלם סלבריטים להשתמש תפוס הטלפונים שלך (בחוסר רצון) על בלוגים טק רבים אנדרואיד, רעב זוויות אקטואליות על האוסקר, הצבע על כך מארח למרות ...